رکورد ویژه دایی در جام ملت‌ها در خطر است

رکورد ویژه دایی در جام ملت‌ها در خطر است

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن از امارات و قطر فرصت این را دارند تا به رکورد علی دایی به عنوان برترین گلزن جام ملت‌های آسیا برسند.

به گزارش فوتبالی، علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آسیاست که البته به واسطه تعداد گل‌های ملی زیادی که به ثمر رسانده، محبوبیت ویژه‌ای در جامعه جهانی فوتبال دارد.

دایی که مدتی هست از فوتبال به دور است، رکورد برترین گلزن تاریخ تیم‌های ملی را که تا مدتها از آن وی بود به کریستیانو رونالدو واگذار کرد تا هم‌اکنون در رده دوم در این رتبه‌بندی قرار داشته باشد و البته باید گفت لیونل مسی هم شانس این را دارد که به تعداد گل‌های ملی دایی برسد.

با این حال یک رکورد ویژه دیگر دایی در جام ملت‌های آسیا پیش رو‌ می‌تواند شکسته شود. مهاجم سابق ایران که در حال حاضر  در مسابقات جام ملت‌ها گلزن‌ترین بازیکن این رقابت‌هاست، در صورت درخشش دو بازیکن از قطر و امارات ممکن است این جایگاه خود را از دست دهد.

معز علی از قطر و علی مبخوت از امارات دو بازیکنی هستند که ۹ گل زده در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دارند و به احتمال بسیار زیاد همراه با تیم‌های ملی خود در این مسابقات حاضر خواهند بود و باید دید خواهند توانست با به ثمر رساندن ۵ گل دیگر رکورد دایی را بشکنند یا نه؟

1997