غوغای لوکاکو که او را بالاتر از رونالدو آقای گل انتخابی یورو کرد

غوغای لوکاکو که او را بالاتر از رونالدو آقای گل انتخابی یورو کرد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی بلژیک در هفته آخر از مرحله انتخابی رقابت های یورو 2024 به مصاف تیم ملی جمهوری آذربایجان رفت و در نهایت بلژیکی ها موفق شدند در این بازی با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی برسند.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی روملو لوکاکو مهاجم نوک تیم ملی بلژیک غوغایی به پا کرد. این بازیکن موفق شد در این بازی چهار گل از پنج گل تیمش را به ثمر برساند. روملو لوکاکو با این تعداد گل به تعداد 14 گل در مرحله انتخابی یورو 2024 رسید و آقای گل این دوره از رقابت ها شد. کریستیانو رونالدو در انتخابی یورو 2024 ده گل به ثمر رساند و پشت سر روملو لوکاکو قرار گرفت.

لوکاکو که فصل گذشته بازیکن اینتر بود عملکرد بسیار ضعیفی در فینال لیگ قهرمانان اروپا داشت و انتقاد های زیادی به او وارد شد. لوکاکو در جام جهانی 2022 قطر هم در تیم ملی بلژیک بسیار ضعیف عمل کرد اما اکنون او در رقابت های انتخابی یورو 2024 درخشان ظاهر شد و توانست آقای گل این تورنمنت شود و باید دید که در بازی های جام ملت های اروپا چه عملکردی خواهد داشت و در نهایت تیم ملی بلژیک به چه جایگاهی در آن رقابت ها خواهد رسید.

پس از لوکاکوی چهارده گله و رونالدوی ده گله، امباپه با 9 گل قرار دارد. هری کین که 8 گل زده است این فرصت را دارد تا تعداد گل های خود را افزایش دهد.

1470