جپاروف: ایران بازیکنان ممتازی در اختیار دارد

جپاروف: ایران بازیکنان ممتازی در اختیار دارد

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ازبکستان به تمجید از شاگردان قلعه‌نویی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، سرور جپاروف، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ازبکستان که سابقه بازی در تیم‌های استقلال و سپاهان را در کارنامه دارد، در گفت‌وگو با سایت «چمپیونات» ازبکستان درباره دیدار فردا (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال این کشور مقابل ایران اظهار داشت: ایران واقعاً تیمی قدرتمند است و بازیکنان ممتازی در اختیار دارد. مقابل این تیم باید سریع بازی کنیم و اشتباهات کمتری مرتکب شویم. همیشه چیزی مقابل ایران کم داشتیم، اما لحظاتی هم بود که این تیم را شکست داده‌ایم.

وی با اشاره به پیروزی یک بر صفر ازبک‌ها مقابل تیم ملی کشورمان، در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 تصریح کرد: در سال 2012 توانستیم ایران را در تهران شکست بدهیم. در آن زمان تیمی متحد بودیم و از فرصت‌مان استفاده کردیم. در آن مسابقه اشتباهات کمتری در خط دفاعی مرتکب شدیم و برای بازی فردا هم باید در دفاع منظم باشیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی ازبکستان با بیان اینکه شاگردان سرچکو کاتانتس در ضربات ایستگاهی و کرنر باید تمرکز بالایی داشته باشند، خاطرنشان کرد: در فوتبال نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. با این حال وقتی یک تیم به آمادگی می‌رسد، نتیجه خوبی می‌گیرد. آرزو می‌کنم تیم ملی ازبکستان موفق باشد و به جام جهانی صعود کند.

تیم‌های ملی ازبکستان و ایران از ساعت 16:30 فردا، در چارچوب هفته دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 و در ورزشگاه بنیادکار تاشکند مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

7474