حضور زلاتان ابراهیموویچ در گرندپری لاس وگاس

حضور زلاتان ابراهیموویچ در گرندپری لاس وگاس

زلاتان ابراهیموویچ از فرصت بازنشستگی استفاده کرد و در افتتاحیه گرندپری لاس وگاس حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی ، بزرگان و نامداران دنیای ورزش و تجارت این مسابقات را از نزدیک تماشا کردند.جایی که مکس ورشتاپن اولین جایزه بزرگ رقابت گرندپری لاس وگاس را برد. در این رقابت ها زلاتان ابراهیموویچ در بین تماشاگران ویژه و مرکز توجه قرار داشت. مهاجم سابق قبل از مسابقه نیز دقایقی با Sky Sports در مورد برند فراری صحبت کرد. 

هنگامی که از ابراهیموویچ پرسیده شد که چه چیزی از مسابقات را در لاس وگاس پسندیده است، گفت: "به نظر من این رقابت عالی و بسیار هیجان انگیز است. من مشتاقانه منتظر مسابقه هستم. فراری تیم مورد علاقه من است." هنگامی که خبرنگار مارتین براندل به این ستاره پیشنهاد کرد چند فراری در مجموعه خود دارد، او پاسخ داد: "چند تای آنها را دارم." ابراهیموویچ در لاس وگاس با تعداد زیادی از افراد معروف از جمله برد پیت، راد استوارت و دیوید بکهام مالک اینتر میامی همراه شد.

در این مسابقه گرندپری چارلز لکلرک از فراری  پس از ورشتاپن از ردبول به مقام دوم رسید. ابراهیموویچ در ماه ژوئن گذشته در سن ۴۱ سالگی بازنشسته شد، اما به زودی می تواند به باشگاه میلان بازگردد. در اوایل ماه جاری، تیم حاضر در سری آ تایید کرد که مذاکراتی با این ستاره برای حضور در یک نقش مدیریتی انجام شده و زلاتان ممکن است به زودی به سن سیرو بازگردد.

۱۰۰۹