تراکتور – لوکادیا؛ خیلی زود تکذیب شد

تراکتور – لوکادیا؛ خیلی زود تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه تراکتور برنامه‌ای برای جذب یورگن لوکادیا ندارد.

به گزارش فوتبالی، با اینکه هنوز پنجره زمستانی لیگ برتر باز نشده ولی شایعات نقل و انتقالاتی از همین الان شروع دشده است. در همین راستا خبری منتشر شده بود که تراکتور باتوجه به ضعف در نوک خط حمله خود به دنبال جذب یورگن لوکادیا مهاجم اسبق پرسپولیس است. بازیکنی که در بازار شایعات به تیم سابقش هم لینک شده و تیتر یک یکی از روزنامه‌های ورزشی امروز به علاقه یحیی گل‌محمدی برای همکاری دوباره با مهاجم هلندی، اختصاص دارد.

در شرایطی که احتمالا پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا به دادگاه عالی ورزش کشیده خواهد شد، شایعاتی درباره علاقه تراکتور به این بازیکن مطرح شده است. بر اساس این شایعات، محمدرضا زنوزی مالک متمول تیم تبریزی در نظر دارد جریمه این بازیکن را هم شخصاً پرداخت کند!

با این حال خبر بازگشت مهاجم هلندی به لیگ برتر ایران خیلی زود تکذیب شد و مدیرعامل تی‌تی‌ها این موضوع را از واقعیت به دور دانست که در فضای مجازی مطرح شده است.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با یکی از رسانه‌ها در این خصوص گفته است: «این شایعات از واقعیت به دور است و به هیچ عنوان صحت ندارد. در واقع این شایعات را خودشان می‌سازند و چقدر هم تبحر دارند در ساخت شایعات اینچنینی برای اینکه توجهات را جلب کنند. نه چنین برنامه‌ای نداریم.»

1997