ليست جديد تيم ملى فوتسال زنان؛ كريمى هست، اعتدادى و غلامى نيستند

ليست جديد تيم ملى فوتسال زنان؛ كريمى هست، اعتدادى و غلامى نيستند

پايگاه خبرى فوتبالى- عصر دیروز ليست تيم ملى فوتسال زنان براى اردوى تداركاتى توسط فروزان سليمانى سرمربى تيم اعلام شد.

به گزارش فوتبالى، جديدترين ليست فروزان سليمانى سرمربى تيم ملى فوتسال زنان دیروز منتشر شد. ليستى كه مثل تمام اردو هاى قبلى مورد بحث است. ٢٢ بازيكن به جديدترين ليست تيم ملى دعوت شده اند اما اكثر تيم ها از عدم حضور سليمانى در هنگام برگزارى مسابقاتشان در سالن بازى ها انتقاد دارند.

فقط آماده ها دعوت مى شوند حتى شما دوست عزيز!

چند روز قبل فروزان سليمانى در مصاحبه اى اعلام كرد دعوت شدن فرشته كريمى به تيم ملى منوط به آمادگى بالاى اوست و فرقى بين بازيكنان نيست. اتفاقا اين ورژن فرشته كريمى چندان هم آماده نيست؛ او كه در نقل و انتقالات دير به نطنزى ها اضافه شد، در شروع فصل دچار مصدوميت شد و هفته هاى دوم و سوم را از دست داد و اين هفته مجددا به تركيب بازگشت.

اتفاقى كه نشان مى دهد فروزان سليمانى سرمربى تيم ملى، همچنان روى حضور او در تركيب تيم تاكيد دارد حتى اگر خيلى هم آماده نباشد. از طرفى نسيمه غلامى كه اين روزها جزو بازيكنان آماده ليگ حساب مى شود و تا اينجا سه گل هم براى سايپا به ثمر رسانده باز هم به اردوى تيم ملى دعوت نشده است تا خط قرمز سليمانى براى هميشه روى نام غلامى كشيده شود. از آن سو نظنزى ها هم اعتقاد دارند فاطمه اعتدادى جزو آماده ترين بازيكنان اين تيم محسوب مى شود و دعوت نشدن او به تيم ملى عجيب است. البته اعتدادى پارسال هم كه براى كافا دعوت شد اكثر بازى ها را روى نيمكت نشست و پس از آن مسابقات هم ديگر به اردوى تيم ملى دعوت نشد. البته در اين بين گفته مى شود مهسا كمالى به دليل آسيب ديدگى به تيم ملى دعوت نشده است.

يك بازيكن گمنام در ليست؛ ليگ برترى ها بدون بازى در اردو

يكى از نام هاى عجيبى كه در ليست تيم ملى فوتسال زنان ديده مى شود، فهيمه قنبرى است. بازيكنى كه در سوپر ليگ بازى نمى كند و آخرين بار هم در مسابقات استانى ديده شده است.  گفته مى شود او در تيم مبل كلاسيك مشهد كه در ليگ برتر است حضور دارد. البته ليگ برتر فوتسال هنوز آغاز نشده است و احتمالا سرمربى تيم ملى توجه خاصى به تمرينات تيم هاى ليگ برترى دارد.

تيم ملى فوتسال زنان خود را براى حضور در مسابقات داخل سالن آسيا كه در اسفند ماه برگزار مى شود آماده مى كند.

٦٠٠١