هالند با رویای توپ طلای 2024 وداع کرد؟

هالند با رویای توپ طلای 2024 وداع کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند ستاره نروژی امید زیادی به کسب توپ طلای 2023 داشت چرا که همه جامها را با منچسترسیتی درو کرده بود اما در نهایت دوم شد و جایزه را به لیونل مسی تقیم کرد.

به گزارش فوتبالی، هالند امید زیادی داشت تا در سال 2024 فاتح توپ طلا شود اما ناکامی در تیم ملی نروژ، شانس او را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد. در حقیقت نروژ از حضور در یورو باز ماند و هالند یک فرصت طلایی را برای رقابت با ستارگان فوتبال اروپا از دست داد.

صرفنظر از این که هالند و منچسترسیتی امسال چه نتایجی بگیرند، هالند چوب غیبت تیم ملی نروژ در یورو 2024 را خواهد خورد چرا که سایر بازیکنان می توانند در تابستان در یورو یا کوپا آمریکا شرکت کنند و شانس خود را برای کسب جوایز فردی افزایش بدهند در حالی که ارلینگ باید در خانه بنشیند و این رقابت ها را از دور تماشا کند.

به طور مثال اگر فرانسه قهرمان یورو شود و امباپه در این مسابقات بدرخشد، هالند چاره ای جز این ندارد که با شانس خود برای توپ طلا وداع کند. بلینگام نیز در صورت درخشش در رئال مادرید و تیم ملی انگلیس شرایط مشابهی خواهد داشت یا ستارگانی نظیر وینیسیوس جونیور نیز می توانند در کوپا آمریکا بدرخشند. مسی با توجه به حضور در اینتر میامی عملا امیدی به توپ طلای نهم خود ندارد.

4125