مصدومیت هافبک یوونتوس در اردوی تیم ملی آمریکا

مصدومیت هافبک یوونتوس در اردوی تیم ملی آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک یوونتوس به دلیل مشکل زانو از حضور در ادامه اردوی تیم ملی آمریکا کناره گیری کرد.

به گزارش فوتبالی ، وستون مک کنی به کریستین پولیسیچ و تیموتی وه آ دیگر مصدومان تیم ملی آمریکا پیوست. هافبک یوونتوس به دلیل تشدید مشکلات زانوی چپ از اردوی تیم ملی آمریکا خارج شد در حالی که تیم ملی آمریکا برای بازی یک چهارم نهایی لیگ ملت های کونکاکاف راهی ترینیداد و توباگو می شود. ایالات متحده در بازی رفت با برد ۳-۰ نسبت به حریف خود برتری دارد. مک‌کنی، بازیکن کلیدی مسابقه رقت بود و در گل‌های ریکاردو پپی، آنتونی رابینسون و جیو رینا نقش مهمی داشت. این هافبک ۹۰ دقیقه کامل بازی کرد اما به احتمال زیاد به ایتالیا برمی گردد تا به درمان زانوی خود ادامه دهد.

 این آسیب مشکلات تیم ملی آمریکا را تشدید می کند زیرا بازیکنان دیگری هم به علت  آسیب های همسترینگ در اردوی این تیم  غایب هستند. فدراسیون فوتبال آمریکا در این باره بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده است: "وستون مک‌کنی، هافبک تیم ملی آمریکا اردوی تیم ملی این کشور را ترک کرده تا پس از مصدومیت زانوی چپ بهبودی یابد. هیچ جایگزینی به فهرست تیم اضافه نخواهد شد زیرا ایالات متحده برای رویارویی با ترینیداد و توباگو در بازی دوم کونکاکاف به میدان خواهد رفت."

مربی تیم ملی آمریکا یعنی برهالتر ممکن است با استفاده از یونس موسی برای پست وینگر و استفاده از  لنارد مالونی در پست هافبک دفاعی به تغییراتی در تیم ملی آمریکا بپردازد. 

۱۰۰۹