رسمی؛ هالند، بزرگ‌ترین غایب یورو 2024

رسمی؛ هالند، بزرگ‌ترین غایب یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند و مارتین اودگارد ستاره منچسترسیتی و آرسنال غایابن بزرگ یوروی سال آینده در آلمان خواهند بود چرا که نروژ از صعود به مسابقات باز ماند.

به گزارش فوتبالی، نروژ باید یکشنبه شب به مصاف اسکاتلند برود که ارلینگ هالند به علت مصدومیت در مسابقات حضور نخواهد داشت. نروژ نمی توانست به صورت مستقیم به یورو راه پیدا کند چرا که شانسی برای حضور در میان دو تیم برتر گروه نداشت. در واقع اسکاتلند و اسپانیا به صورت مستقیم به مسابقات راه یافته بودند. نروژ امید اندکی داشت تا از طریق پلی آف به مسابفات برسد اما آنها حتی به این مرحله هم نرسیدند و حتی بدون این که مقابل اسکاتلند بازی کنند، حذفشان از یورو 2024 قطعی شده است. 

در حقیقت اگر امشب رومانی شکست می خورد، نروژ می توانست شانس اندکی برای حضور در پلی آف داشته باشد اما رومانی بازی خود را برد و راهی پلی آف شد و نروژ شانسی برای حضور در مسابقات نخواهد داشت. این در حالیست که سوییس با تساوی مقابل کوزوو، حضورش در یورو را قطعی کرد. 

هالند در پیامی در صفحه اینستاگرام خود در مورد غیبتش مقابل اسکاتلند نوشته بود:" متاسفانه، بازی فردا مقابل اسکاتلند را از دست می دهم. برای بچه ها آرزوی بهترین ها را دارم. درمانی جدید را انتخاب کردم و سعی می کنم هر چه زودتر ریکاوری کنم."

4125