عکس؛ چهار بازیکن معروف که در سال 2016 در آکادمی رئال مادرید بودند

عکس؛ چهار بازیکن معروف که در سال 2016 در آکادمی رئال مادرید بودند

پایگاه خبری فوتبالی - شاید در سال های اخیر بیشتر از آکادمی بارسلونا یا همان لاماسیا شنیده ایم و آکادمی آبی و اناری پوشان معروف تر از آکادمی باشگاه رئال مادرید باشد اما به نظر می رسد که آکادمی رئال مادرید هم ستاره های معتبر و سرشناسی را پرورش داده است.

به گزارش فوتبالی ، اگر نگاهی به ترکیب تیم آکادمی رئال مادرید یعنی رئال مادرید کاستیا در فصل 2016/17 بیندازیم، چند نام آشنا در آن می بینیم.

فدریکو والورده که اکنون یکی از ستاره های اصلی رئال مادرید است، در آن زمان در ترکیب تیم آکادمی رئال مادرید بازی می کرده است. مارتین اودگارد که در حال حاضر ستاره اصلی آرسنال است هم در آن زمان بازیکن آکادمی رئال مادرید بوده است. اشرف حکیمی مدافع راست پی اس جی هم در آن زمان بازیکن آکادمی مادریدی ها بوده است.

در این تصویر، انزو زیدان را هم می بینیم. البته او نتوانست به اندازه دیگر بازیکنان موفق شود و یک بازیکن معمولی و سطح پایین باقی ماند. او در حال حاضر 28 سال سن دارد و در تیم فوئنلابرادا بازی می کند و به هیچ عنوان نتوانست حتی به سطح پدرش هم نزدیک شود اما در هر صورت به خاطر داشتن پدری معروف، خودش هم در آن زمان که در آکادمی رئال مادرید بازی می کرد، سرشناس بود.

1471