چرا سرخیو راموس از امضا کردن پیراهن رئال مادرید خودداری کرد؟

چرا سرخیو راموس از امضا کردن پیراهن رئال مادرید خودداری کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس اسطوره رئال مادرید و مدافع حال حاضر سویا دلیل امضا نکردن پیراهن لوس بلانکوس را توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، در روز گذشته، یک ویدئو از سرخیو راموس که در حال امضا کردن پیراهن هوادارانش است منتشر شد. اما وقتی یک هوادار از او خواست تا پیراهن رئال مادریدش را امضا کند، این مدافع 37 ساله از انجام این کار خودداری کرد و حالا این حرکت راموس در شبکه های مجازی وایرال شده. راموس به مدت 16 سال در رئال مادرید توپ زد و با پیراهن این باشگاه توانست به 5 قهرمانی لالیگا، چهار قهرمانی در چمپیونز لیگ و کلی افتخار دیگر دست پیدا کند. او در سال 2021 بعد از اینکه با فلورنتینو پرز بر سر تمدید قراردادش به توافق نرسید، مجبور به خروج از سانتیاگو برنابئو شد و به پاریسن ژرمن پیوست و حالا در سویا توپ می زند.

به نقل از سایت گل، راموس راجع به این حرکتش گفت: "قبل از آن لحظه، من 6 پیراهن رئال را امضا کرده بودم و مردم سعی می کنند تا آن ها را به صورت آنلاین بفروشند."

راموس و سویا در حال حاضر اصلاً وضعیت خوبی ندارند و در 10 بازی گذشته خود، تنها یک پیروزی کسب کرده اند، اما امیدوارند که این روند ناکامی مقابل رئال سوسیداد پاره شود.

4416