ستاره گرجستانی شگفت زده از دیدار با لیونل مسی

ستاره گرجستانی شگفت زده از دیدار با لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی- خویچا کواراتسخلیا بازیکن ناپولی از تعامل با لیونل مسی در مراسم اهدای توپ طلا در ماه گذشته شگفت زده است.

به گزارش فوتبالی ، ستاره ناپولی فاش کرد که چگونه مسی ماه گذشته در مراسم اهدای توپ طلا در پاریس به مسی نزدیک شد و در یک فرصت با گفتگو کرد. کواراتسخلیا اعتراف کرد که از سخاوت فوق ستاره ای مانند آرژانتینی غافلگیر شده است و از او بابت این نوع شخصیت خاص و مردمی تشکر کرد.مسی پس از رساندن آرژانتین به سومین قهرمانی در جام جهانی در قطر در سال ۲۰۲۲، هشتمین توپ طلای دوران حرفه ای خود را به نام خود کسب کرد. 

او در مقابل بازیکنانی مانند ارلینگ هالند که برنده سه گانه فصل گذشته  با تیم منچسترسیتی بود و کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی و هم تیمی سابق خود در پاری سن ژرمن، پیروز شد. کواراتسخلیا در گفتگو با خبرنگاران گفت: "لیونل مسی در سمت راست من نشسته بود، در زمان استراحت به ما گفته شد که بلند نشویم و زیاد حرکت نکنیم، بنابراین من نشسته بودم و ناگهان او بلند شد و به سمت من آمد. من نفهمیدم چه اتفاقی دارد می افتد، اما او من را بلند کرد و با من دست داد. من خیلی از این حرکت قدردانی می کنم، او یک فرد شگفت انگیز است."

پس از شکست ناامیدکننده ۲-۰ آرژانتین مقابل اروگوئه، کاپیتان مسی باید در ۲۲ نوامبر در بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل برزیل رقیب همیشگی به میادین بازگردد.

۱۰۰9