مشکل نگران‌کننده‌ هالند در مورد مصدومیتش

مشکل نگران‌کننده‌ هالند در مورد مصدومیتش

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند در بازی یکشنبه میان نروژ و اسکاتلند حضور نخواهد داشت چرا که در بازی دوستانه در مقابل جزایر فارو از ناحیه دچار پا دچار مصدومیت شده است.

به گزارش فوتبالی، اولا ساند  پزشک تیم ملی نروژ اعلام کرده که مصدومیت هالند جدی نیست اما این بازیکن احساس درد دارد و به همین خاطر به بازی مقابل اسکاتلند نمی رسد. هالند در بازی نروژ و جزایر فارو دچار مصدومیت شد و از ناحیه مچ پای چپ به شدت احساس درد داشت. حالا این بازیکن در تلاش است تا با آمادگی به  بازی روز شنبه مقابل لیورپول برسد. 

البته مصدومیت هالند از ناحیه مچ پا، اتفاق جدیدی نیست. این بازیکن در بازی منچسترسیتی و بورنموث نیز با همین مشکل مواجه بود اما گواردیولا به او در مقابل یانگ بویز و چلسی استراحت نداد. ارلینگ با وجود مصدومیت دار هر دو بازی دبل کرد. 

در حقیقت مصدومیت دوباره هالند از همان ناحیه نشان می دهد که کادر فنی سیتی باید در موردش خیلی احتیاط کند. پزشک نروژ اعلام کرده است که به پزشکان سیتی اعلام کرده اند که باید در مورد این بازیکن و مصدومیتش دقت داشته باشند. 

نروژ به یک معجزه نیاز دارد تا به پلی آف راهیابی به یورو برسد و بازی با اسکاتلند برای انها خیلی مهم است. سرمربی نروژ گفته است که هیچ تماسی از جانب گواردیولا یا سیتی با او گرفته نشده تا در مورد هالند، احتیاط صورت بگیرد.

4125