واکنش تاتنهام به علاقه الهلال به مهاجم گرانقیمت

واکنش تاتنهام به علاقه الهلال به مهاجم گرانقیمت

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران الهلال به خوبی می دانند که کار آسانی برای خرید جایگزین برای نیمار در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ندارند. 

به گزارش فوتبالی، بر خلاف تابستان قبلی، این بار دیگر باشگاه های اروپایی از اقدامات عربستانی ها در بازار نقل و انتقالات شگفت زده نخواهند شد و سخت تلاش خواهند کرد تا بازیکنان  خود را حفظ کنند.

صدرنشین لیگ عربستان به دنبال خرید یک ستاره از فوتبال اروپا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است چرا که نیمار به علت مصدومیت، ادامه فصل را از دست داده و قرار است که از لیست خارج شود.

گفته می شد که ریچارلیسون محتمل ترین گزینه برای انتقال به الهلال است تا جای هموطن مصدومیتش را بگیرد اما به نظر می رسد که تاتنهام قصد وداع با این بازیکن را دارد. 

یک منبع آگاه به فوتبال اینسایدر گفته است که جدایی ریچارلیسون در پنجره نقل و انتقالات زمستانی کاملا منتفی است اما شاید این گزینه در تابستان آینده بررسی شود. بازیکن برزیلی در این فصل در یازده بازی در تاتنهام حضور داشته که دو گل زده و سه پاس گل داده است. 

در هر صورت به نظر می رسد که الهلال باید به گزینه های دیگر به جز ریچارلیسون هم فکر کند چرا که این باشگاه به خصوص در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به تقویت ترکیبش نیاز خواهد داشت. 

4125