مشکلی که الاهلی برای فروش ستاره سابق لیورپول دارد

مشکلی که الاهلی برای فروش ستاره سابق لیورپول دارد

پایگاه خبری فوتبالی - حسن عبدالقادر خبرنگار عربستانی به بررسی اتفاقاتی جنجالی در باشگاه الاهلی پرداخته است. 

به گزارش فوتبالی، الاهلی در یک هشتم نهایی جام حذفی عربستان از این مسابقات کنار رفت و در حال حاضر در رتبه سوم جدول لیگ  عربستان  قرار دارد که 9 امتیاز از الهلال صدرنشین عقب هستند. 

عبدالقادر که در برنامه تلویزیونی "الدیوانیه" حاضر شده بود، شایعاتی که در مورد درخواست ماتیاس یایسل سرمربی الاهلی برای اخراج آلن سن ماکسیمین وینگر فرانسوی و گابری ویگا هافبک اسپانیایی مطرح شده بود را تکذیب کرد. عبدالقادر در این برنامه گفت:" تمام اخباری که در مورد درخواست یایسل برای فسخ قرارداد ماکسیمین یا فروش قرضی ویگا مطرح شده، کذب هستند. "

البته این خبرنگار اعلام کرد که روبرتو فیرمینو با توجه به شرایط بحرانی خود ممکن است که در زمستان 2024 از الاهلی جدا شود چرا که شروع فصل خوبی نداشته است. عبدالقادر گفت که مشکل اصلی الاهلی در مورد فروش فیرمینو یا فسخ قرارداد این بازیکن این است که دستمزد بسیار بالایی دریافت می کند که هیچ باشگاهی در اروپا حاضر به پرداخت آن نیست.

این خبرنگار از سویی شایعاتی که در مورد قهر و خشم هیثم عصیری مهاجم الاهلی مطرح شده بود را تکذیب کرد. برخی رسانه ها مدعی شده بودند که این بازیکن در نامه ای به مدیران الاهلی خواستار جدایی شده است. 

4125