اسماعیل‌نژاد سومین بازیکن امتیازآور لیگ ایتالیا

اسماعیل‌نژاد سومین بازیکن امتیازآور لیگ ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی- والیبالیست ایرانی تیم ورونا در پنج هفته نخست این مسابقات توانسته است ۸۵ امتیاز برای تیمش کسب کند و با این عملکرد در رده سوم بهترین امتیازآوران لیگ ایتالیا قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، امین اسماعیل‌نژاد، ستاره والیبال ایران که در سال جاری در لیگ ایتالیا برای برای تیم ورونا توپ می‌زند، در پنج هفته نخست این رقابت‌ها موفق شده عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای تیمش به نمایش بگذارد. ملی‌پوش والیبال ایران در پنج هفته نخست این مسابقات توانسته است ۸۵ امتیاز برای تیمش کسب کند و با این عملکرد در رده سوم بهترین امتیازآوران لیگ ایتالیا قرار بگیرد.

این ملی پوش والیبال ایران تاکنون ۲۰ ست برای تیمش به میدان رفته و موفق شده عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته باشد تا اسماعیل‌نژاد یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش نام بگیرد. تئو فائوره از تیم والیبال چیسترنا با کسب ۱۰۴ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن لیگ ایتالیا شناخته می‌شود. پس از آن الساندرو میچلتو، بازیکن والیبال ترنتینو با کسب ۹۳ امتیاز در رده دوم امتیازآورترین بازیکنان لیگ ایتالیا قرار دارد.

اسماعیل‌نژاد درحالی در رده سوم امتیازآورترین بازیکن لیگ ایتالیا قرار گرفته که او بالاتر از نام‌هایی همچون ایشیکاوا ستاره والیبال ژاپن و جهان ایستاده است. یوکی ایشیکاوا که برای تیم میلانو بازی می‌کند با کسب ۶۶ امتیاز در رده ۱۹ بهترین امتیازآور لیگ والیبال ایتالیا قرار دارد

1999