نگرانی هواداران تاتنهام از مصدومیت سون مقابل سنگاپور

نگرانی هواداران تاتنهام از مصدومیت سون مقابل سنگاپور

پایگاه خبری فوتبالی- مصدومیت سون هیونگ مین در دیدار با سنگاپور هواداران تاتنهام را نگران کرده است.

به گزارش فوتبالی ، البته کاپیتان تاتنهام پس از این بازی به خبرنگاران اعلام کرد که به شکل جدی مصدوم نیست و هوادارن تاتنهام باید آرامش خود را حفظ کنند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آنژه پستکوگلو، سرمربی باشگاه، با لیست بلند بالایی از مصدومین برای بازی های آینده روبرو است.

سون هیونگ مین در پایان پیروزی ۵-۰ روز پنجشنبه مقابل سنگاپور در مقدماتی جام جهانی، دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد. حالا این بازیکن ۳۱ ساله معتقد است که می تواند  برای دیدار سه شنبه آینده مقابل چین آماده باشد. سون و تیم تاتنهام در مجموع با وجود انتقال تابستانی ماشین گلزنی تیم یعنی هری کین به بایرن مونیخ، زیر نظر پستکوگلو فصل خوب و موفقی را سپری می کنند.تاتنهام اکنون در رده چهارم لیگ برتر انگلیس قرار دارد اکنون و در هفته های پیش رو جیمز مدیسون و میکی ون دی ون را تا سال جدید میلادی در اختیار نخواهد داشت.

این دو بازیکن زمانی که تاتنهام ۹ نفره در مقابل چلسی و در خانه با نتیجه ۴-۱ مغلوب شد دچار مصدومیت شدیدی شدند. با این حال، به نظر می رسد که علی رغم مصدومیت مقابل سنگاپور سون برای بازی بعدی تاتنهام در خانه استون ویلا در ۲۶ نوامبر آماده خواهد بود. البته با این فرض که او در دیدار مقابل چین از بازی اجتناب کند و مجددا مصدوم نشود.

۱۰۰۹