مربی سابق منچستریونایتد هدایت کلرادو رپیدز را بر عهده گرفت

مربی سابق منچستریونایتد هدایت کلرادو رپیدز را بر عهده گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- کلرادو رپیدز کریس آرماس مربی سابق منچستریونایتد را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد‌.

به گزارش فوتبالی ، تیم کنفرانس غرب MLS که در رده آخر جدول قرار گرفت ، سرمربی جدید خود را انتخاب کرد. تیم کلرادو راپیدز آرماس را از بین سه نامزد نهایی انتخاب کرد. در حالی که سرمربی سابق آنها رابین فریزر در ماه سپتامبر از این تیم جدا شد.

کریس آرماس گفت در این باره گفت: "من فوق‌العاده هیجان‌زده هستم که به عنوان سرمربی کلرادو راپیدز کار می‌کنم. کلرادو باشگاهی است که در گذشته موفقیت هایی داشته و سابقه قوی در کسب قهرمانی دارد. در طول این فصل، من از تلاش این تیم برای صعود به پلی آف و رقابت برای کسب نتایج مناسب تحت تاثیر قرار گرفتم. من همیشه مشتاق بوده ام که سبک بازی خود را در باشگاهی که در لیگ آمریکا بازی می کند، پیاده کنم. این لیگ در کنار انرژی بالا، فوتبال هجومی و سرگرم کننده می تواند به هواداران کمک کند تا از مسابقات زیبا لذت ببرند. من خوشحالم که این فرصت را دارم که سکان هدایت کلرادو را در دست بگیرم و با کل کارکنان باشگاه کار کنم تا تیم را به پلی آف بازگردانم و در نهایت یک جام MLS دیگر را به کلرادو بیاورم."

کریس آرماس در منچستریونایتد در زمان سرمربیگری رالف رنگنیک به عنوان دستیار این مربی فعالیت می کرد اما نتایج ضعیف آن دوران سبب شد تا اریک تن هاگ جانشین این کادرفنی در جمع شیاطین سرخ شود.

۱۰۰۹