هوادار توهین کننده به بردلی لوری از حضور‌ در ورزشگاه محروم شد

هوادار توهین کننده به بردلی لوری از حضور‌ در ورزشگاه محروم شد

پایگاه خبری فوتبالی- هوادار شفیلد ونزدی که مرگ بردلی لوری هوادار کودک ساندرلند را به سخره گرفت مادام العمر از حضور در ورزشگاه ممنوع شد.

به گزارش فوتبالی ، دیل هاتون، ۳۱ ساله، پس از انتشار تصویری  در جریان یک مسابقه بین شفیلد ونزدی و ساندلند از لوری هوادار خردسال ساندرلند که در سال ۲۰۱۷ به علت  سرطان درگذشت ، به نقض نظم عمومی متهم شد. او در دادگاه به نقض نظم عمومی اعتراف کرد و به مدت ۱۲ هفته حبس تعلیقی، به پنج سال محرومیت از حضور در استادیوم فوتبال و ۲۰۰ ساعت کار بدون حقوق محکوم شد. او عمیقاً برای خانواده بردلی لوری و همچنین عموم مردم به خاطر اقدامات غیرمتفکرانه‌اش  ابراز پشیمانی کرد.

قاضی با اعتراف به آسیب وارده به خانواده بردلی لوری، از اقدامات هوتون انتقاد کرد و گفت: "رفتار شما شرم آور بود. شما به یک خانواده آسیب دیده و داغدار آسیب مجدد روحی وارد کردید." با این حال، متهم از مجازات زندان معاف شد زیرا قاضی معتقد بود که مجرم واقعاً از رفتار خود متأسف است و پس از اخراج از دو شغل خود به دلیل رفتار دور از شان انسانی به اندازه کافی زجر کشیده است.

لوری به عنوان یک نماد برای ساندرلند و بعداً برای تیم ملی انگلیس شناخته شد تا به مبارزه او علیه سرطان و عشق او به فوتبال مورد احترام همه باشد. او بیش از ۱ میلیون پوند برای امور خیریه جمع آوری کرد در حالی که اکنون طرفداران شفیلد ونزدی یک کمپین جمع آوری کمک مالی برای بنیاد بردلی لوری ترتیب دادند.

۱۰۰۹