احتمال سقوط چلسی و منچسترسیتی به دسته پایین‌تر

احتمال سقوط چلسی و منچسترسیتی به دسته پایین‌تر

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از کسر 10 امتیاز از اورتون به خاطر نقض قوانین فیرپلی مالی، حالا باشگاه های چلسی و منچسترسیتی نگران حکم خود هستند. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش از باشگاه اورتون به خاطر قانون شکنی  10 امتیاز کسر شد و این سنگین ترین مجازاتی بود که در تاریخ لیگ برتر به یک تیم داده شده و حالا تافی ها تنها با 4 امتیاز در رده نوزدهم لیگ برتر انگلیس قرار دارند. اگرچه اورتون می خواهد به این رای اعتراض کند، اما حالا منچسترسیتی و چلسی نگران وضعیت خود هستند. 

به نقل از سایت گل، قهرمان لیگ برتر انگلیس، 115 مورد نقض قوانین فیرپلی مالی دارد و چلسی نیز ممکن است به خاطر بعضی از پرداخت های مشکوک در دوران رومن آبراموویچ مورد بازجویی قرار بگیرد. 

حالا اشتفان بورسن وکیلی که به سیتی کمک می کرد در توییتی نوشت: "بدون اینکه قضاوت کنم، کسر 10 امتیاز از اورتون کمی زیاده روی بود. اگر اتهامات علیه چلسی و منچسترسیتی ثابت شود، ممکن آن ها به دسته پایین ترین سقوط کنند."

به نظر می رسد که اتحادیه لیگ برتر خواست با کسر 10 امتیاز از اورتون، زهرچشمی از دیگر تیم های انگلیسی بگیرد و این عمل، باعث نگرانی مدیران چلسی و منچسترسیتی شده است. بورسن همچنین ادعا می کند که جرایم چلسی و منچسترسیتی خیلی بدتر از اورتون بوده.

4416