رسمی/ کسر 10 امتیاز از اورتون و رفتن به منطقه سقوط

رسمی/ کسر 10 امتیاز از اورتون و رفتن به منطقه سقوط

پایگاه خبری فوتبالی - اورتون به خاطر نقض قوانین فیرپلی مالی و لیگ برتر انگلیس، جریمه و از آن ها 10 امتیاز کسر شد و حالا با 4 امتیاز در قعر جدول لیگ برتر قرار دارند. 

به گزارش فوتبالی، اوضاع برای تافی ها بسیار سخت شد. آن ها از 12 بازی ابتدایی خود تنها 14 امتیاز کسب کرده کرده بودند و حالا با این رای، 4 امتیازی شدند و در کنار برنلی قعر جدولی قرار گرفتند. البته گفته می شود که مدیران اورتون اصلا این رای را قبول ندارند و قصد دارند به آن اعتراض کنند. 

به نقل از سایت گل، اورتون در طول 3 سال گذشته زیان 372 میلیون پوندی متحمل شده و این ارقام، 250 میلیون پوند بیش از دستورات تعیین شده در قوانین لیگ برتر انگلیس است. 

اورتون در بیانیه ای راجع به این موضوع اعلام کرد: "باشگاه فوتبال اورتون نسبت به رای صادر شده توسط کمیسیون لیگ برتر، هم بهت زده و هم ناراحت است. باشگاه معتقد است که این کمیسیون یک رای ناعادلانه اعمال کرده. باشگاه قبلاً به لیگ برتر اعلام کرده می خواهد به این رای اعتراف کند. روند استیناف هم اکنون آغاز شده و پرونده باشگاه در زمان مقرر توسط هیات استیناف بررسی خواهد شد. اورتون در اطلاعاتی که به اتحادیه لیگ برتر ارائه کرده، روراست و شفاف بوده."

4416