عکس؛ رونالدو در آغوش سرمربی پرتغال پس از تعویض

عکس؛ رونالدو در آغوش سرمربی پرتغال پس از تعویض

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته کریستیانو رونالدو به طور کامل در بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی لیختن اشتاین درون زمین حضور نداشت چرا که روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی پرتغال تصمیم گرفت که در نیمه دوم کریستیانو رونالدو را تعویض کند.

به گزارش فوتبالی ، در دقیقه 67 بازی بود که روبرتو مارتینز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی پرتغال تصمیم گرفت که کریستیانو رونالدو را از زمین مسابقه بیرون بکشد. رونالدو به بیرون زمین آمد و جفری بروما به جای او وارد میدان شد. روبرتو مارتینز در لحظه ای کریستیانو رونالدو را تعویض کرد که بازی دو بر صفر به سود تیم ملی پرتغال بود. در حقیقت روبرتو مارتینز نمی خواست که رونالدو در این بازی زیادی تحت فشار قرار بگیرد. رونالدو خودش گل اول پرتغالی ها را در این بازی در دقیقه 46 زده بود و در نهایت در دقیقه 67 با بروما تعویض شود.

کریس رونالدو در لحظه ای که تعویض شد و از زمین مسابقه بیرون رفت، روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی تیم ملی پرتغال را در آغوش کشید. کاملا مشخص است که رونالدو و روبرتو مارتینز ارتباط خوبی با هم دارند و صمیمی هستند. یکی از دلایل اخراج فرناندو سانتوس این بود که ارتباط خوبی با کریس رونالدو نداشت اما اکنون می بینیم که رونالدو و مارتینز به هم نزدیک هستند.

1470