شوخی یوسفی با عبدی؛ تو از ژاپن آمده‌ای!؟

شوخی یوسفی با عبدی؛ تو از ژاپن آمده‌ای!؟

پایگاه خبری فوتبالی - پیمان یوسفی شوخی جالبی با حسین عبدی در برنامه ورزش و مردم داشت.

به گزارش فوتبالی، حسین عبدی سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ ساله‌های ایران که در مسابقات جام جهانی این رده سنی حضور دارد، امروز میهمان آنلاین برنامه ورزش و مردم بود. عبدی و شاگردانش در این آوردگاه بزرگ با شکست برزیل یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی رقابت‌ها دست به شگفتی بزرگی زدند و حسابی سر و صدا به پا کردند تا توجهات به تیم ملی نوجوانان بیش از همیشه باشد.

البته یوزهای نوجوان در دومین دیدار خود برابر یک تیم مدعی و بزرگ دیگر یعنی انگلیس با نتیجه دو‌ بر یک شکست خوردند؛ با این حال اگر حسین عبدی و شاگردانش شاید کمی خوش‌شانس بودند و گل لحظه آخری دریافت نمی‌کردند، چه بسا این دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان می‌رسید و تیم ملی با باخت زمین مسابقه را ترک نمی‌کرد.

در همین راستا حسین عبدی که ارتباط زنده‌ای با برنامه ورزش و مردم داشت، بابت شکست به انگلیس عذرخواهی کرد که این اتفاق تعجب جالب توجه پیمان یوسفی مجری برنامه را در پی داشت! یوسفی با شوخی جالبی که البته رگه‌هایی از کنایه را هم داشت، از عبدی پرسید که آیا اجداد ژاپنی دارد!؟

مجری برنامه در ادامه با توضیح بیشتر منظور خود را بهتر شرح داد و گفت که معمولاً ما ایرانی‌ها چیزی به اسم عذرخواهی نمی‌شناسیم و هیچ وقت مقصر نیستیم! همیشه زمین و تیم مقابل مقصر هستند و این عذرخواهی کردم‌های شما برای ما عجیب است و تیترهای مصاحبه شما ژاپنی است!

سرمربی تیم ملی نوجوانان در پاسخ به یوسفی مدعی شد دنبال این بوده کاری انجام دهد که ماندگار باشد و عذرخواهی آن‌ها حق طبیعی مردم ایران است چرا که آن‌ها می‌توانستند انگلیس، قهرمان جهان را شکست دهند اما باخته‌اند. وی در توضیح بیشتر خود این‌گونه اظهار داشت که دلیل عذرخواهی وی بد بازی کردن نبوده ولی برای اینکه می‌توانستند بر حریف پیروز شوند و وظیفه خود را انجام دهند، از مردم معذرت می‌خواهد.

1997