خبر بد برای رئال مادرید/ ستاره برزیلی مصدوم شد

خبر بد برای رئال مادرید/ ستاره برزیلی مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید در جریان دیدار امروز صبح مقابل کلمبیا مصدوم شد و دیگر نتوانست به بازی کردن ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز، تیم های کلمبیا و برزیل از چهارچوب رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل هم به میدان رفتند. در ابتدا سلسائو با گل گابریل مارتینلی از حریف پیش افتاد، اما میزبان با دو گل لوئیز دیاز کامبک زد تا دومین شکست برزیل در این رقابت ها رقم بخورد. در دقیقه 27، وینیسیوس جونیور وینگر رئال مادرید به خاطر مصدومیت از ناحیه ران چپ از زمین بازی خارج شد تا هواداران رئال بسیار نگران شوند. 

به نقل از آ اس، وینیسیوس پس از پایان بازی گفت: "فکر می کنم به همان مصدومیت قبلی دچار شدم. یک ضربه به پایم وارد شد و چند دقیقه بعد، احساس درد داشتم. قرار است فردا تست هایی انجام شود تا ببینیم میزان مصدومیت چه قدر است. خیلی سخت است که بازی مقابل آرژانتین برسم. پزشکان به من گفتند که چنین چیزی بعید خواهد بود، اما همه تلاشم را خواهم کرد."

رسانه اسپانیایی ال چیرینگیتو ادعا کرد که وینیسیوس شش بازی آینده رئال مادرید را از دست خواهد داد. از این 6 بازی، چهار دیدار در لالیگا و 2 دیدار در لیگ قهرمانان خواهد بود. 

4416