کمک مالی لیونل مسی به یک خیریه فوتبالی

کمک مالی لیونل مسی به یک خیریه فوتبالی

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل مسی در یک اقدام خیرخواهانه به یک انجمن خیریه فوتبالی کمک کرد

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی  در یک اقدام جالب مبلغ قابل توجهی را به خیریه Football For Change که توسط جود بلینگهام و چند فوتبالیست دیگر تأسیس شده است، اهدا کرده است. به گفته The Liverpool Echo، مسی این تجربه را پیش از یک مراسم جشن در روز شنبه به خیریه اهدا کرده است. مراسمی که موسسان این خیریه امیدوارند در آن بیش از ۱ میلیون پوند جمع آوری کنند. این بنیاد خیریه با نام Football For Change توسط جود بلینگهام به همراه جیمی کاراگر، ترنت الکساندر-آرنولد و کانر کودی در سال ۲۰۲۱ تأسیس شد.

کمک مسی مبلغی بیش از ۳۰۰۰۰۰ پوند به این موسسه بوده است در حالی که دیوید بکهام، مالک مشترک اینتر میامی نیز مبلغی به  این خیریه فوتبالی اهدا کرده است. Football For Change همچنین ۲۰ کمک مالی به ارزش ۱۰۰۰۰۰ پوند برای کودکان و جوانانی که در جوامع محروم در بریتانیا بزرگ می شوند اعطا خواهد کرد.

الکساندر-آرنولد قبل از جشن آخر هفته گفت: "فوتبال برای کمک به رشد جوانان در مسیری مثبت است. فوتبالیست ها و مربیان در این خیریه هم گرد هم آمده اند تا به بهبود شانس زندگی و فرصت هایی برای آینده بهتر  برای جوانان محروم با حضور افراد سرشناس کمک کنند.این یک اتفاق درخشان است و من می‌دانم که این گونه فعالیت ها اکنون بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است."

۱۰۰۹