گل‌های تضمین شده؛ ضربات ایستگاهی را به رامین بسپارید

گل‌های تضمین شده؛ ضربات ایستگاهی را به رامین بسپارید

پایگاه خبری فوتبالی – رامین رضاییان یک بار دیگر تبحرش در زدن ضربات ایستگاهی را نشان داد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران ساعتی پیش موفق شد با نتیجه 4 بر صفر تیم ملی هنگ‌کنگ را در اولین بازی از مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 شکست بدهد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در همان اوایل بازی و در دقایق بازی 13 و 15 توسط سردار آزمون دو گل زدند تا نوید یک پیروزی پرگل را به فوتبالدوستان ایرانی بدهند. اما از گل دوم به بعد دروازه هنگ کنگ طلسم شد!

هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم مهاجمان و هافبک‌های ایرانی بارها صاحب موقعیت گل شدند. اما اشتباه در زدن ضربات نهایی، بد شانسی و البته گاهی تصمیم بد بازیکنان در لحظات آخر باعث شد دروازه هنگ کنگ تا دقیقه 87 بسته بماند.

در دقیقه 87 مهدی طارمی گل سوم را زد و در دقیقه 2+90 رامین رضاییان روی یک ضربه ایستگاهی دیدنی و فنی گل چهارم زد.

تیم ایران در تمام طول بازی، تیم برتر زمین بود و شایستگی زدن گل‌های بیشتر را هم داشت. برتری دو بر صفر و حتی 3 بر صفر اصلا بازتاب دهنده آنچه که در ورزشگاه آزادی اتفاق افتاد نبود.

اما گل‌ سوم و به خصوص گل چهارم نتیجه بازی را واقعی‌تر کرد. رضاییان و احسان حاج صفی پشت توپ ایستادند و در حالی که به نظر می‌رسید حاج صفی می‌خواهد ضربه را بزند رامین پیش‌دستی کرد و توپ را با یک ضربه فنی و نرم وارد دروازه هنگ کنگ را باز کرد تا نتیجه بازی‌ واقعی‌تر شود.

رامین در طول بازی هم خیلی سعی کرد با پاس‌های مواج و ارسال‌های دیدنی‌اش برای بقیه بازیکنان موقعیت گل ایجاد کند اما این فرصت‌ها با بدشانسی تبدیل به گل نشد. در نهایت هم رامین خودش دست به کار شد و آخرین ضربه ایستگاهی بازی را تبدیل به گل کرد.

او که در سال‌های اخیر چند گل از روی ضربات ایستگاهی به رقبا زده است با گلی که امروز به همین شکل به هنگ کنگ زد یک بار دیگر توانایی‌هایش را در زدن این ضربات نشان داد.

1359