سوباسا و تارو در آزادی؛ افسوس که گل نشد

سوباسا و تارو در آزادی؛ افسوس که گل نشد

پایگاه خبری فوتبالی – در روزی که تیم ملی ژاپن هم بازی داشت دو بازیکن تیم ملی ایران یکی از صحنه‌های جذاب انیمیشن ژاپنی‌ها را در ورزشگاه آزادی بازسازی کردند.

به گزارش فوتبالی، در نیمه اول بازی تیم های ایران و هنگ‌کنگ اتفاق جالبی افتاد که علاقمندان به فوتبال را در ایران به یاد کارتون محبوب فوتبالیست‌ها انداخت.

در دقیقه 25 علیرضا جهانبخش قصد داشت از مدافعان هنگ کنگ عبور کند و وارد محوطه جریمه این تیم شود. اما توپ پس از برخورد به یکی از مدافعان هنگ کنگ ارتفاع گرفت و تقریبا در نزدیکی نقطه پنالتی در نزدیکی دو مهاجم ایران قرار گرفت. 

محمد محبی و مهدی طارمی هر دو پشت به دروازه بودند و توپ هم بالای سرشان قرار داشت. به همین دلیل هر دو نفر تصمیم گرفتند به صورت آکروباتیک و با قیچی برگردان شانس‌شان را برای گل زدن امتحان کنند.

در اتفاقی عجیب هر دو نفر همزمان برای زدن قیچی اقدام کردند اما چون فاصله‌شان از هم بسیار کم بود توپ بین آنها قرار گرفت و هیچ کدام از دو نفر نتوانستند ضربه کاملی به توپ بزنند. در نهایت هم موقعیت از دست رفت!

تصاویر آهسته‌ای که از این صحنه پخش شد علاقمندان به فوتبال را به یاد صحنه‌ای از انیمیشن محبوب ژاپنی فوتبالیست‌ها انداخت. در یکی از قسمت‌های این انیمیشن، تارو و سوباسا زوج خط حمله تیم شاهین با هم اقدام به زدن قیچی برگردان کردند. آن توپ البته تبدیل به یک گل زیبا شد.

امروز قیچی برگردان طارمی و محبی تبدیل به گل نشد اما کسانی را که این صحنه را دیدند به یاد همان صحنه معروف انیمیشن فوتبالیست‌ها انداخت.

1359