بی رحمی آزمون مقابل هنگ کنگ/ سردار در یک قدمی‌ باقری

بی رحمی آزمون مقابل هنگ کنگ/ سردار در یک قدمی‌ باقری

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در عرض 3 دقیقه مقابل هنگ کنگ دبل کرد.

به گزارش فوتبالی، دور اول دیدارهای مقدماتی جام جهانی آغاز شده و تیم ملی ایران از ساعت 18:00 در ورزشگاه آزادی به مصاف هنگ کنگ رفته است.

شاگردان قلعه‌نویی از همان ابتدا بازی را کاملا هجومی آغاز کردند و چندین بار به طور جدی دروازه حریف را تهدید کردند.

در دقیقه 12 بازی، سپیدپوشان ایران حمله‌ای از جناح چپ تدارک دیدند که محبی در نزدیکی خط عرضی زمین صاحب توپ شد و با یک پاس کات بک توپ را به محوطه جریمه هنگ کنگ فرستاد. توپ در نزدیکی نقطه پنالتی به آزمون رسید و شماره 20 تیم ملی با یک ضربه تمیز و سرضرب توپ را وارد دروازه هنگ کنگ کرد.

هنوز 3 دقیقه بیشتر از گل اول نگذشته بود که شاگردان قلعه‌نویی باز هم از جناح چپ به زمین حریف نفوذ کردند و درست مشابه گل نخست، آزمون یک پاس کات بک به داخل محوطه دریافت کرد و باز هم با یک ضربه سرضرب از پشت محوطه شش قدم دومین گل ایران را به ثمر رساند.

بدین ترتیب سردار با به ثمر رساندن دو گل در دقایق 12 و 15 بازی، در عرض تنها 3 دقیقه مقابل هنگ کنگ دبل کرد تا هواداران تیم ملی را حسابی شاد کند و ارزش‌های خودش را به نمایش بگذارد.

آزمون پیش از این با 47 گل، سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران بود و حالا با این 2 گلی که امروز به ثمر رساند، به رکورد 49 گل ملی رسید و تنها یک گل دیگر با کریم باقری 50 گله فاصله دارد تا در رده دوم برترین گلزنان قرار بگیرد.

مهاجم لژیونر تیم ملی که این روزها در سری‌آ ایتالیا و در باشگاه رم بازی می‌کند، زیر نظر ژوزه مورینیو حسابی تجربه کسب کرده و چند روز پیش اولین گل خود را برای آاس رم به ثمر رساند و امروز هم دارد با پیراهن تیم ملی ایران بی رحمانه دروازه حریف را فرو می‌ریزد.

7474