عکس؛ نگاه‌های جالب دی پائول به مسی در تمرین آرژانتین

عکس؛ نگاه‌های جالب دی پائول به مسی در تمرین آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از بازی مقابل تیم ملی اروگوئه برگزار کرده است و تصاویر جالبی از این تمرین آرژانتینی ها در شبکه های اجتماعی و رسانه ها وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی ، آرژانتینی ها در این فیفادی قرار است به مصاف تیم ملی اروگوئه و تیم ملی برزیل بروند و به این ترتیب لیونل اسکالونی شاگردان خود را برای این بازی ها آماده کرده است.

در تصاویری که صفحه وبسایت گل منتشر کرده است، می بینیم که رودریگو دی پائول در تمرینات تیم ملی آرژانتین هم نزدیک به لیونل مسی است و او را زیر نظر دارد. رودریگو دی پائول در تیم ملی آرژانتین به عنوان بادیگارد لیونل مسی شناخته می شود چرا که در ویدیو های مختلف دیده شده است که رودریگو دی پائول درون و بیرون زمین همواره حواسش را به لیونل مسی می دهد و به طور مثال اگر بازیکنی با مسی درگیر شود و یا روی مسی خطا کند، رودریگو دی پائول به حساب او می رسد!

اکنون می بینیم که در تمرینات آرژانتین هم همین شرایط برقرار است و رودریگو دی پائول باز هم حواسش به لیونل مسی هست و به طور خاصی به ستاره آرژانتینی نگاه می کند.

1471