هافبک الاهلی در فکر بازگشت به لالیگا

هافبک الاهلی در فکر بازگشت به لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه سلتاویگو مذاکرات را با الاهلی عربستان آغاز کرده تا گابری ویگا به صورت قرضی تا پایان فصل به لالیگا برگردد.

به گزارش فوتبالی، ویگا در تابستان گذشته با مبلغ 30 میلیون یورو راهی الاهلی عربستان شد آن هم در حالی که بسیاری از تیم های انگلیسی و همچنین ناپولی به دنبال خرید او ببودند. 

گابری ویگا شروع بسیار بدی در لیگ عربستان داشته است و در این فصل در 9 بازی، در 689 دقیقه به میدان رفته و فقط یک گل به ثمر رسانده است. مدیران الاهلی در نظر دارند که گابری را به باشگاه سابقش برگدانند تا بتواند  اعتماد به نفسش را احیا کند.

سلتا در حال حاضر در منطقه سقوط قرار گرفته است و حضور ویگا در نیم فصل دوم می تواند خبر خوبی برای انها باشد. ویگا فصل گذشته 36 بازی در لالیگا داشت که یازده گل به ثمر رساند و دو تا از گلهایش در بازی کلیدی مقابل بارسلونا بودند.

انتقال ویگا به الاهلی یکی از عجیب ترین انتقالات تابستان بود چرا که کسی تصور نمی کرد که بازیکنی که از بزرگان اروپا پیشنهاد دارد، تصمیم بگیرد که به خاطر پول راهی عربستان شود. حالا به نظر می رسد که این بازیکن خیلی زود فهمیده که مرتکب اشتباه شده است و حالا می تواند در لالیگا دوباره به سطح خوبش برگردد.

4125