دیدار سیامک نعمتی با قایدی در دبی حاشیه‌ساز شد!

دیدار سیامک نعمتی با قایدی در دبی حاشیه‌ساز شد!

پایگاه خبری فوتبالی - استوری اینستاگرامی دیروز سیامک نعمتی باعث خشم و عصبانیت عجیب هواداران تراکتور شده است.

به گزارش فوتبالی، باخت به استقلال تقریباً همه چیز را در فضای هواداری تراکتور تحت‌الشعاع قرار داده و تی‌تی‌ها بابت شکست‌های پشت سر هم در بازی‌های بزرگ عاصی شده‌اند. همین خشم و عصبانیت در جدیدترین اتفاق دامن سیامک نعمتی بازیکن این فصل پرسپولیس را هم گرفته است.

تراکتوری‌ها که بعد بازی با استقلال ابتدا به امیرحسین حسین‌زاده بابت استوری تبریک به تیم ملی نوجوانان ایران که همان روز برزیل را شکست داده بود، خرده گرفتند و باعث شد این بازیکن سابق استقلال استوری تبریک خود را پاک کند؛ در ادامه عارف آقاسی را مورد عتاب قرار دادند.

دلیل عصبانیت هواداران از آقاسی به خوش و بش این بازیکن با جواد نکونام پس از اتمام بازی و البته انتشار یک ویدیو از صحبت‌های وی با هوادار عصبانی تراکتور در فرودگاه بود که مدافع خوزستانی به این هوادار چنین می‌گفت که ۱۲ کیلومتر دویده و بیش از این چه کاری می‌تواند انجام دهد.

اما جدیدترین سوژه پرشورهای خشمگین سیامک نعمتی است؛ درحالی که این موضوع بسیار بین هواداران تراکتور رد و بدل می‌شود که چرا بازیکنان این تیم بابت شکست اخیر از هواداران دلجویی نمی‌کنند؛ استوری سیامک نعمتی در دبی همراه با مهدی قایدی خشم تی‌تی‌ها را به نقطه اوج رسانده است.

برخی هواداران تیم تبریزی در صفحات مجازی معتقدند این استوری نشان از بی‌خیالی اعضای تیم به باخت اخیر دارد و البته اعتراضات به پاکو خمز هم بیش از همیشه شنیده می‌شود که باوجود نتایج ضعیف، بیش از همه تیم‌های لیگ برتری به شاگردانش مرخصی داده است.

جالب اینکه یکی از رسانه‌های محلی تبریز هم در خبری مدعی شده یک بازیکن ذی‌نفوذ در تراکتور بعد از بازی با استقلال از هم‌تیمی‌هایش خواسته که هیچ واکنشی به بازی انجام شده در فضای مجازی نداشته باشند!

1997