عکس؛ شوخی و خنده‌های رونالدو و برونو فرناندز در اردوی پرتغال

عکس؛ شوخی و خنده‌های رونالدو و برونو فرناندز در اردوی پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که فیفادی دوباره فرارسیده است، بازیکنان در حال حاضر در اردوی تیم های ملی خود حضور دارند و فوتبال باشگاهی به طور کلی تعطیل شده است و تمرینات تیم های ملی در جریان است.

به گزارش فوتبالی ، یکی از تیم هایی که تمریناتش همواره مورد توجه است، تیم ملی پرتغال است. علت این قضیه هم این است که کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال حضور دارد و این ستاره به طور کلی همواره مورد توجه بوده است و یکی از معروف ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است.

در تصویری که از تمرین اخیر تیم ملی پرتغال وایرال شده است، می بینیم که کریستیانو رونالدو و برونو فرناندز در حال شوخی و خنده در کنار هم هستند. برونو فرناندز و کریستیانو رونالدو در منچستر یونایتد با هم هم‌تیمی بوده اند و اکنون فقط در تیم ملی پرتغال می توانند در کنار هم حضور داشته باشند چرا که رونالدو در النصر عربستان حضور دارد.

اوضاع منچستر یونایتد هم به طور کلی خوب نیست و برونو فرناندز شرایط خوبی از لحاظ باشگاهی ندارد اما رونالدو در النصر در حال درخشش است.

پرتغالی ها در این فیفادی باید در چهارچوب رقابت های انتخابی یورو 2024 با تیم ملی لیختن اشتاین و تیم ملی ایسلند روبرو شوند.

1471