مدیر اجرایی جدید منچستریونایتد از فرانسه خواهد بود

مدیر اجرایی جدید منچستریونایتد از فرانسه خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- پس از جدایی ریچارد آرنولد منچستریونایتد آماده است تا ژان کلود بلان را به عنوان مدیر اجرایی جدید خود منصوب کند.

به گزارش فوتبالی ، منچستریونایتد روز چهارشنبه اعلام کرد که آرنولد از سمت خود به عنوان مدیر اجرایی شیاطین سرخ کناره گیری می کند، زیرا باشگاه برای سرمایه گذاری سر جیم رتکلیف در باشگاه آماده می شود. اکنون، نشریه فرانسوی Sport Zone گزارش می دهد که بلان به عنوان جانشین اصلی برای جایگزینی او عنوان شده است، زیرا او قبلاً توسط گروه تجاری INEOS، گروهی که توسط رتکلیف مدیریت می شود، استخدام شده است و بر تیم های ورزشی آنها نظارت می کند. او پیش از این هم برای باشگاه پاری سن ژرمن و هم برای یوونتوس کار کرده است.

بلان به عنوان مدیر ورزشی در پاری سن ژرمن کار می کرد و در یوونتوس هم در این پست  فعال بود. او در حال حاضر برای نیس فعالیت می کند، باشگاهی که رتکلیف سرمایه گذاری زیادی روی آن انجام داده است. همچنین ادعا می شود که او قبلاً برای حضور اولدترافورد با رتکلیف توافق کرده است. منچستر یونایتد بعد از تعطیلات بین‌المللی یکشنبه ۲۶ نوامبر برابر اورتون به میدان می‌رود. اعتقاد بر این است که رتکلیف با خرید ۲۵ درصد از سهام باشگاه برای شروع یک دوره جدید در این تیم نزدیک است.

۱۰۰۹