توصیه جالب گرت بیل به ستاره انگلیسی رئال مادرید

توصیه جالب گرت بیل به ستاره انگلیسی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- گرت بیل وینگر سابق رئال مادرید به جود بلینگهام توصیه کرد تا زبان اسپانیایی را یاد بگیرد

به گزارش فوتبالی ، گرت بیل که اکنون بازنشسته شده است خود در سال های حضور در تیم رئال مادرید تمایلی به صحبت به زبان اسپانیایی نداشت و حالا توصیه هایی جالب به جود بلینگهام برای موفقیت در لالیگا ارائه کرد. اگرچه بیل در ترکیب تیمی که جام‌های زیادی را در مادرید کسب کرد، حضور داشت اما این وینگر ولزی با رسانه‌های اسپانیایی رابطه پرخاشگرانه‌ای داشت چیزی که او به بلینگهام توصیه کرد از آن دوری کند. هافبک انگلیسی در ۱۴ بازی اول خود در مادرید ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل داده است.

بیل در یک برنامه نمایشی انگلیسی به نام A League of their Own، نکاتی را در این مورد بیان کرد و گفت: "بزرگترین توصیه من به بلینگام برای بازی در رئال مادرید یادگیری زبان اسپانیایی است. اگر جود یادگیری این زبان را انجام ندهد و آنچه را که رسانه ها می خواهند انجام دهد دچار مشکلاتی خواهد شد. شما به عنوان یک بازیکن باید بعد از بازی باید با رسانه ها صحبت  کنید و مطمئن شوید که به خوبی به زبان اسپانیایی صحبت می کنید پس باید له آن مسلط باشید."

بیل در مورد پایان دوران حرفه ای خود در مادرید و در مورد مشکلات خود افزود: "شما در رئال مادرید تعداد زیادی بازیکن کهکشانی را خواهید دید، آنها مانند یک ستاره عمل می کنند، آنها رقابت برای حضور در ترکیب رئال مادرید را انجام پشت سر می گذارند و احتمالاً به همین دلیل است که من کمی در تیم کمرنگ شدم. این یک سقوط برای من بود چون من نمی خواستم رقابتی را انجام دهم، فقط می خواستم فوتبال بازی کنم و به خانه بروم و این مسئله مانع پیشرفت من شد و باعث شد مطبوعات کمی بیشتر به من حمله کنند."

۱۰۰۹