حاشیه های دیدار تیمهای خیبر خرم آباد و ماشین سازی تبریز

حاشیه های دیدار تیمهای خیبر خرم آباد و ماشین سازی تبریز

به گزارش ایرنا این دیدار عصر پنجشنبه در ورزشگاه تختی خرم آباد با قضاوت رضا قاسمی به عنوان داور و با کمک رحیم حاجی لو و محمد بولحسنی برگزار شد.
این بازی از سری رقابتهای لیگ دسته یک کشور و در هفته بیست و یکم برگزار شد که تیم خیبر با لباس سبز رنگ و تیم ماشین سازی با لباس سرتاپا سفید در این دیدار به مصاف هم رفتند.
نظارت این دیدار از سوی فدراسیون فوتبال به غلامحسین به نیا سپرده شده بود و داوود مهرابی نیز به عنوان داور چهارم تیم داوری را همراهی می کرد.
در این دیدار تیم میزبان با سرمربیگری علی نیکبخت و سرپرستی سید مسعود شاهرخی در ورزشگاه تختی خرم آباد از حمایت سه هزار هوادار برخودار بود.
رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل محرومیت در نیمکت تیم تبریزی حضور نداشت و هدایت این تیم را از سکوی ورزشگاه تختی بر عهده داشت.
ماشین سازی تبریز در این دیدار از سه فرصت خود برای تعویض استفاده کرد و در دقایق 56، 57 و 83 دست به تعویض زد اما تیم خیبر خرم آباد در طول 93 دقیقه زمان این دیدار تعویضی نداشت.
مسعود ستاری از تیم خیبر نیز در دقیقه 73 به دلیل خطای عمد روی بازیکن حریف از سوی داور این دیدار با کارت زرد جریمه شد.
پوریا سیف پناهی نیز از تیم ماشین سازی در دقیقه 74 به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد قاسمی روبرو شد.
تیم خیبر خرم آباد در 10 دقیقه پایانی این دیدار بر تعداد حملات خود افزود تا اینکه در دقیقه 92 رضا حاتمی تنها گل این دیدار را در شلوغی جلوی دروازه ماشین سازی به ثمر رساند.
نیمه دوم این دیدار از سوی تیم داوری با 3 دقیقه وقت اضافه همراه بود.
در بین نیمه نیز آرش میراسماعیلی (جودو کار اسبق خرم آبادی تیم ملی) با حضور در سالن رختکن با رسول خطیبی به خوش و بش پرداخت و ضمن خیر مقدم به تیم تبریزی دقایقی را با خطیبی گفت و گو کرد.
7266

انتهای پیام /*