تیم انگلیسی به دنبال جذب مدافع بارسلونا

تیم انگلیسی به دنبال جذب مدافع بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی بارسلونا در حال حاضر زیر نظر برخی از تیم های انگلیسی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی ، آندریاس کریستنسن بین سال های 2012 تا 2022 بازیکن تیم چلسی بوده است و در اختیار این باشگاه بوده است هر چند که مقطعی را به عنوان بازیکن قرضی خارج از انگلیس بازی کرده است اما به خوبی تجربه حضور در لیگ برتر انگلیس را دارد.

این بازیکن در تابستان 2022 به عنوان یک بازیکن آزاد به بارسلونا پیوست و قراردادی تا سال 2026 میلادی با آبی و اناری پوشان به امضا رساند. کریستنسن در حال حاضر 27 سال سن دارد که برای یک مدافع وسط سن خوبی به حساب می آید و هنوز جا برای رشد و پیشرفت دارد. این بازیکن به خوبی مورد اعتماد ژاوی هرناندز قرار گرفته است و سرمربی آبی و اناری ها از او همواره استفاده می کند.

اکنون به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، آندریاس کریستنسن مورد توجه باشگاه نیوکاسل یونایتد قرار گرفته این باشگاه می خواهد در آینده این بازیکن را با مبلغی حدود 40 میلیون یورو به خدمت بگیرد. البته بارسا به هیچ عنوان در ژانویه این بازیکن را نخواهد فروخت و باید دید که در تابستان بعدی چه اتفاقاتی برای آندریاس کریستنسن رخ خواهد داد.

1470