خشم هواداران نفت آبادان از بازیکنان عراقی تیم و پاسخ ویسی

خشم هواداران نفت آبادان از بازیکنان عراقی تیم و پاسخ ویسی

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران متعصب باشگاه نفت آبادان به هیچ عنوان از عملکرد تیم خود در فصل جاری راضی نیستند.

به گزارش فوتبالی، صنعت نفت با ویسی در لیگ امسال نتایج خوبی نگرفته و از 9 بازی تنها 7 امتیاز بدست آورده تا در رده چهاردهم جدول قرار بگیرد.

باشگاه نفت آبادان در نقل و انتقالات پیش فصل نسبتا پرکار بود و 3 بازیکن عراقی در 3 پست مختلف به خدمت گرفت.

یکی از این بازیکنان، فهد طالب، دروازه‌بان 28 ساله باشگاه نیرو هوایی بود که سابقه حضور در تیم ملی عراق را هم دارد.

دیگری عباس قاسم، مدافع باشگاه الزورا که او هم با عقد قراردادی به جمع شاگردان ویسی پیوست.

و اما سومین خریدی که از عراق آمد، علی یوسف هاشم، مهاجم 27 ساله باشگاه الزورا بود که به عضویت نفت آبادان درآمد.

عملکرد بازیکنان عراقی صنعت نفت اما از دید هواداران این تیم چندان جالب نبوده و بر اساس ویدیوهایی که منتشر شده، هواداران نفت آبادان بازیکنان عراقی تیم را به باد انتقاد گرفته‌اند و معتقدند با هزینه‌ای که باشگاه برای جذب این بازیکنان عراقی پرداخت کرده، می‌توانسته چندین بازیکن جوان و باکیفیت دیگر حتی از خود دیار آبادان به خدمت بگیرد.

عبدالله ویسی که سکان هدایت تیم نفت را برعهده دارد، امشب در گفتگوی خود با برنامه شب‌های فوتبالی از عملکرد بازیکنانش دفاع کرد و گفت:"دروازه‌بانی که ما جذب کردیم دروازه‌بان تیم ملی عراق است، مگر می‌شود بازیکن بدی باشد؟"

او در پاسخ مجری برنامه که پرسید آیا این بازیکنان با نظر مستقیم شما جذب شده‌اند یا خیر، گفت:" صد درصد. من شخصا به عراق رفتم و بازی آن‌ها را رصد کردم. هیچ دلال و واسطه‌ای هم در کار نبود و ما بعدها متوجه شدیم این بازیکنان مدیر برنامه هم دارند."

وی افزود:" گاهی بازیکن وارد فضای جدیدی می‌شود که نمی‌تواند خودش را به راحتی با محیط وفق دهد. هازارد هم پس از رفتن به رئال مادرید عملکرد خوبی نداشت ولی هازارد بود. من هم دوست داشتم 500 هزار دلار بدهم بازیکن خارجی بیاورم، ولی نسبت به پولم خرید کردم. این بچه ها هم بازیکنان بدی نیستند و دارند به ما کمک می‌کنند."

ویسی در پایان گفتگو ضمن حمایت کامل از بازیکنانش، تاکید کرد تمام توان و انرژی خود را می‌گذارد تا هواداران نفت آبادان بار دیگر بندری برقصند!

7474