نبی‌زاده: شگفتی‌ساز لیگ یک بوده‌ایم/ به زودی ما را بالای جدول خواهید دید

نبی‌زاده: شگفتی‌ساز لیگ یک بوده‌ایم/ به زودی ما را بالای جدول خواهید دید

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم نفت‌وگاز گچساران گفت: فوتبال خیلی روان بازی می‌کنیم و در ادامه لیگ ما را در بالای جدول خواهید دید.

به گزارش فوتبالی، مس‌سونگون ورزقان و نفت‌وگاز گچساران در تقابلی از هفته دوازدهم لیگ دسته اول به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

علی نبی‌زاده، پس از این تساوی تیمش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی سخت و پرفشار بود. در طول هفته گذشته روی نقاط ضعف و قوت تیم خوب مس‌سونگون کار کرده بودیم. فکر می‌کنم نیمه اول بر خلاف روند بازی یک پنالتی اعلام شد و در نیمه دوم توانستیم روی یک ارسال به گل برسیم.حق‌مان بود که حداقل با سه امتیاز زمین را ترک کنیم ولی متاسفانه این اتفاق نیافتد.

او در پاسخ به این سوال که آیا از داوری بازی رضایت دارد یا خیر؟ گفت: اگر اجازه دهید راجع به داوری صحبت نکنم. بهتر است باشگاه و مربی به این مسائل رسیدگی کنند برسد. اگر چیزی بگوییم محروم می‌شویم و بهتر است حرف نزنیم.

نبی‌زاده گفت: تیم با انگیزه‌ای با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه که انگیزه زیادی داریم و این انگیزه از طریق کادرفنی هم به بازیکنان انتقال داده می‌شود.

هافبک نفت‌وگاز گچساران خاطرنشان کرد: فوتبال خیلی روان بازی می‌کنیم و تا همین جا شگفتی‌ساز لیگ بودیم. در ادامه لیگ ما را در بالای جدول خواهید دید.

7474