ادعای عجیب سیمئونه: این مهاجم اتلتیکو مادرید هم سطح با هالند است!

ادعای عجیب سیمئونه: این مهاجم اتلتیکو مادرید هم سطح با هالند است!

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید مدعی است که آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی در یک سطح با ارلینگ هالند قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی اتلتیکو مادید مدعی است که موراتا در این فصل خیلی خوب کار کرده و می توان او را در یک رده با ارلینگ هالند از برخی جهات قرار داد، اما خلاف ادعای ال چولو، ارلینگ هالند چه از نظر گلزنی و چه از نظر پاس گل، جلوتر از موراتا است. ستاره منچسترسیتی در 18 بازی موفق شده آمار 17 گل و 4 پاس گل را به نام خودش ثبت کند، اما موراتا در 15 بازی آمار 12 گل و 3 پاس گل را ثبت کرده. 

به نقل از سایت گل، دیگو سیمئونه راجع به ستاره سابق رئال مادرید و یوونتوس گفت: "آلوارو موراتا در سطح ارلینگ هالند است. از نظر گلزنی و آمار و ارقام، او در حد ارلینگ هالند درخشیده و همه می توانند این دو نفر را باهم مقایسه کنند. موراتا در این فصل واقعاً درخشیده، اما از او می خواهم به عملکرد خودش ادامه دهد و ثبات داشته باشد."

در حال حاضر، موراتا و هالند به خاطر بازی های ملی در اردوهای اسپانیا و نروژ حضور دارند و در روز شانزده نوامبر، لاروخا به مصاف قبرس خواهد رفت و نروژ باید از جزایر فارو پذیرایی کند.

4416