چرا ستاره سابق منچسترسیتی از نبردن یک جایزه دلخور شد؟

چرا ستاره سابق منچسترسیتی از نبردن یک جایزه دلخور شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ریاض محرز ستاره الجزایری که در تابستان گذشته از منچسترسیتی به الاهلی عربستان پیوست، در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، محرز در تابستان به الاهلی پیوست آن هم در حالی که تا قبل از ان در سیتی حضور پیدا کرد. این بازیکن مصاحبه ای با نشریه اکیپ داشته  و گفت که از پیوستن به الاهلی خوشحال است و به هیچ وجه از این تصمیم پشیمان نیست.  محرز گفت:" دو سال دیگر با منچسترسیتی قرارداد داشتم. پپ گواردیولا از من خواست که بماند اما ترجیح دادم که جدا شوم. "

فصل گذشته سیتی فصلی تاریخی را داشت و همه جامها را کسب کرد. محرز در ادامه گفت:" من در ترکیب سیتی در سالهای اخیر نقش مهمی داشتم... اما در فصل گذشته نقش کمرنگ تری داشتم و به همین خاطر تصور کردم که وقتش رسیده تا به چالش دیگری فکر کنم. "

مهاجم الاهلی حاضر نشد که لیگ عربستان را با لیگ های اروپایی مقایسه کند چرا که گفت که برای صحبت در این باره زود است اما گفت که سطح لیگ عربستان بالا است. محرز از سویی اعتقاد دارد که جایزه بهترین بازیکن سال آفریقا به جای یاسین بونو دروازه بان مراکشی الهلال باید به او می رسید. در حقیقت او می گوید که عملکردش در فصل گذشته و قهرمانی هایش در منچسترسیتی با تنها دستاورد بونو که قهرمانی لیگ اروپا با سویا و رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی بوده، قابل مقایسه نبوده است. وی در این باره که برخی او را به خاطر دریبل هایش به خودخواهی متهم می کنند هم گفت:" من بیشتر از حد معمول دریبل می زنم و دلیلش هم استعدادی است که دارم."

4125