عکس؛ اولین حضور مثلث خط حمله رئال مادرید در فصل 25-2024 در کنار هم

عکس؛ اولین حضور مثلث خط حمله رئال مادرید در فصل 25-2024 در کنار هم

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته مثلث خط حمله رئال مادرید در فصل 25-2024 برای اولین بار در کنار همدیگر تمرین کردند.

به گزارش فوتبالی، رودریگو گوئس و وینیسیوس جونیور، دو ستاره کنونی رئال مادرید شب گذشته در تمرین تیم ملی برزیل حضور پیدا کردند که با توجه به این که سالهاست در اردوی برزیل هستند، این اتفاق عجیبی نبود اما از سویی اندریک مهاجم پالمیراس و پدیده آینده رئال مادرید، چهره ویژه تمرین شب گذشته بود. اندریک در تابستان آینده و پس از 18 سالگی می تواند به رئال مادرید ملحق شود. رئال مادرید برای جذب او از پالمیراس 25+35 میلیون یورو پرداخته و حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است.

اندریک جوان ترین بازیکن در 30 سال اخیر است که به تیم ملی برزیل راه پیدا کرده است و شب گذشته این فرصت را پیدا کرد تا در کنار هم تیمی های آینده خود یعنی وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس تمرین کند.

رئال مادرید حساب ویژه ای روی اندریک باز کرده و امیدوار است که این بازیکن بتواند نقش مهمی در آینده باشگاه داشته باشد. در حقیقت هیچ بعید نیست که مثلث وینیسیوس-اندریک-رودریگو در فصل آینده در خط حمله رئال مادرید قرار بگیرند. مشخص نیست که ایا اندریک در دو بازی آینده تیم ملی برزیل صاحب دقایقی می شود و اولین بازی ملی خود را انجام می دهد یا نه اما دینیز سرمربی سلسائو نشان داده که به این بازیکن اعتماد دارد.

4125