علت غیبت اودگارد کاپیتان آرسنال مقابل نیوکاسل و سویا

علت غیبت اودگارد کاپیتان آرسنال مقابل نیوکاسل و سویا

پایگاه خبری فوتبالی- مارتین اودگارد دیدارهای آینده آرسنال مقابل نیوکاسل و سویا را به دلیل مصدومیت از ناحیه سر از دست داده بود.

به گزارش فوتبالی ، گزارش ها حاکی از آن است که کاپیتان تیم میکل آرتتا در جریان تمرین در لندن در اثر برخورد توپ به صورتش دچار مصدومیت از ناحیه سر شده است. دیلی میل ادعا می کند که مارتین اودگارد ۲۴ ساله، پیش از این حادثه هم با مشکل لگن دست و پنجه نرم می کرد. اما پس از ضربه به سر، بلافاصله از ترکیب آرسنال برای رویارویی با نیوکاسل و سویا کنار گذاشته شد. این اتفاق به این دلیل است که بازیکنانی که دچار ضربه از ناحیه سر می شوند باید حداقل شش روز پس از حادثه استراحت کنند. آنها همچنین باید علائم سلامت را در معاینه داشته باشند تا همه چیز در مورد سلامتی این بازیکنان واضح باشد.

باید دید که آیا اودگارد پس از تعطیلات بین‌المللی فیفا برای آرسنال در دسترس خواهد بود یا خیر در حالی که این بازیکن در پیروزی ۳-۱ شنبه مقابل برنلی در ترکیب نبود. او همچنین برای بازی دوستانه نروژ مقابل جزایر فارو و بازی حساس مقدماتی یورو با اسکاتلند، نیز در ترکیب تیم ملی نروژ حضور نخواهد داشت. اودگارد تقریباً سه سال است که در آرسنال حضور دارد و در ابتدا در ژانویه ۲۰۲۱ با قراردادی به شکل قرضی از رئال مادرید به این تیم پیوست. عملکرد خوب او آرتتا را متقاعد کرد که در تابستان ۲۰۲۲ قرارداد این بازیکن را دائمی کند.

اودگارد در ۱۲۰ بازی برای آرسنال ۲۹ گل به ثمر رسانده و پیش از فصل گذشته کاپیتان تیم آرسنال شد. بازی بعدی آرسنال خارج از خانه مقابل برنتفورد در خارج از خانه خواهد بود و آنها سپس مسابقات دشواری را مقابل لانس در لیگ قهرمانان و ولورهمپتون در خانه پیش رو دارند.

۱۰۰۹