ستاره 70 میلیونی لیورپول جانشین مدافع رئال مادرید خواهد شد؟

ستاره 70 میلیونی لیورپول جانشین مدافع رئال مادرید خواهد شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بنابر آخرین گزارش ها از منابع اسپانیایی، رئال مادرید آماده است تا با پرداخت 70 میلیون پوند، ترنت الکساندر آرنولد مدافع انگلیسی لیورپول را به خدمت بگیرد و جانشین دنی کارواخال شود. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در این فصل با مشکل مصدومیت مدافعانش روبرو شده و به علاوه، مدافعان راست این تیم عملکرد خیلی خوبی نداشته اند. دنی کارواخال و لوکاس وازکز نمایش متوسطی داشته اند و حالا به ادعای Fichajes، فلورنتینو پرز می خواهد با ارائه پیشنهادی 70 میلیون پوندی، ترنت الکساندر آرنولد را به سانتیاگو برنابئو بیاورد. 

همچنین این خبرگزاری مدعی است که کارلو آنچلوتی در پایان فصل از جمع لوس بلانکوس جدا خواهد شد و قرار است به عنوان سرمربی جدید تیم ملی برزیل منصوب شود، اما او هرگونه حرکت برای جذب این مدافع 25 ساله را تایید می کند. 

همچنین در ماه سپتامبر، سایت 90min اعلام کرد که رئال مادرید علاقه زیادی به ترنت الکساندر آرنولد دارد و لیورپول نیز می خواهد قرارداد بلند مدتی با این مدافع ملی پوش انگلیسی ببندد. آرنولد در تابستان گذشته بعد از ویرجیل فن دایک به عنوان کاپیتان دوم قرمزهای مرسی ساید انتخاب شد و خودش نیز بارها اعلام کرده که از بازی کردن در آنفیلد لذت می برد. 

4416