دلیل غیبت تن‌هاگ در مراسم یادبود اسطوره منچستریونایتد

دلیل غیبت تن‌هاگ در مراسم یادبود اسطوره منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – خبرها حاکی از آن است که اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد در مراسم تشییع جنازه اسطوره باشگاه و جهان سر بابی چارلتون شرکت نکرده است.

به گزارش فوتبالی، در مراسم تشییع جنازه سر بابی چارلتون بازیکنانی همچون وین رونی، رایان گیگز و روی کین حضور داشتند اما نکته جالب توجه این است که اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد به این جمع ملحق نشد.

اسطوره شیاطین سرخ که در 21 اکتبر 2023 در سن 86 سالگی درگذشت، روز دوشنبه پس از مراسمی شایسته و در خور شان در کلیسای جامع منچستر به خاک سپرده شد. سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق سرخپوشان نیز از چهره های سرشناسی است که در میان حاضران حضور داشت.در میان بازیکنان اسبق و کنونی یونایتد که برای ادای احترام به اسطوره فقید و قهرمان جهان و دارنده توپ طلای 1966 در مراسم خاکسپاری حضور داشتند، چهره های سرشناس دیگری مانند  اوله گونار سولسشر، پیتر اشمایکل، اندی کول، هری مگوایر، لوک شاو و جانی ایوانز نیز حضور داشتند. 

تعدادی از بازیکنان فعلی به دلیل حضور در بازیهای ملی غایب  بودند، تن هاگ سرمربی هلندی نیز به دلیل " قرار غیرقابل لغو" در این مراسم غایب  بودو این درحالیست که مالکان باشگاه یعنی خانواده گلیزر تصمیم گرفتند با عدم حضور خود در این مراسم از ایجادیک تشنج ناخواسته جلوگیری کنند. مشخص نیست قرار سرمربی هلندی یونایتد چه بوده که نتوانسته آن را لغو کند.

سر بابی چارلتون 17 سال به عنوان ستاره تیم صدرنشین یونایتد در اولدترافورد 758 بار به زمین رفت که ثمره این حضور طولانی  249 گلو سه عنوان قهرمانیدر جام ملت‌های اروپا بود. در کارنامه پرافتخار چارلتون 106 بازی ملی و 49 بار گلزنی برایانگلستان یا همان سه شیرها چشم نوازی می کند.