واکنش بایرن مونیخ به تمایل رئال مادرید به جذب ستاره باواریایی‌ها

واکنش بایرن مونیخ به تمایل رئال مادرید به جذب ستاره باواریایی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - بحث انتقال آلفونسو دیویس دفاع چپ 23 ساله کانادایی به  رئال مادرید در تابستان آینده به شدت داغ است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در نظر دارد که این مدافع را برای تقویت ترکیبش در پست دفاع چپ به خدمت بگیرد و خود این بازیکن هم از پیوستن به رئال مادرید استقبال کرده است. قرارداد دیویس در بایرن در تابستان 2025 به پایان می رسد و اگر باواریایی ها موفق به تمدید قراردادش نشوند، مجبور هستند که او را در تابستان آینده بفروشند تا سال بعدش رایگان از دستش ندهند. رئال مادرید می خواهد از فرصت استفاده کند و این بازیکن را با قیمتی بین 40 تا 50 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

رئال مادرید در پست دفاع چپ دچار مشکلات واضحی است. فرلاند مندی در سالهای اخیر روندی نزولی را داشته در حالی که فران گارسیا که در تابستان از رایو به برنابئو برگشت، در سطح انتظارات ظاهر نشده است. ادواردو کاماوینگا گه گداری به عنوان گزینه اورژانسی در پست دفاع چپ قرار می گیرد. 

حالا هربرت هاینر مدیر بایرن مونیخ در این باره گفته است:" دیویس بازیکن ماست. در تیم ما حضور دارد و تا تابستان 2025 قرارداد دارد. یکی از بهترین دفاع  کناری های دنیاست و قطعا دوست داریم بماند. امیدواریم که خودش هم بخواهد که بماند."

4125