شگفتی‌سازها مقابل انگلیس؛ انتقام «6 بر دو» را می‌گیرند؟

شگفتی‌سازها مقابل انگلیس؛ انتقام «6 بر دو» را می‌گیرند؟

پایگاه خبری فوتبالی – تیم ملی نوجوانان ایران فردا در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی نوجوانان 2023 اندونزی به مصاف نوجوانان انگلیس خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران که در اولین مسابقه مرحله گروهی جام جهانی نوجوانان موفق شده بود با خلق یک شگفتی بزرگ، تیم نوجوانان برزیل را شکست بدهد فردا دومین مسابقه‌اش را در این تورنمنت برگزار خواهد کرد.

شاگردان حسین عبدی ساعت 15:30 در ورزشگاه بین‌المللی جاکارتا با تیم ملی نوجوانان انگلیس روبرو می‌شوند. انگلیس در بازی اولش موفق شد پرگل‌ترین پیروزی جام را رقم بزند و با 10 گل نیوکالدونیا را شکست بدهد.

به این ترتیب بازی ایران و انگلیس تقابل دو تیم پیروز روز اول مسابقات است. در حال حاضر در این گروه انگلیس با 3 امتیاز و تفاضل 10+ اول است و ایران با 3 امتیاز و تفاضل 1+ در رده دوم قرار دارد.

قبل از بازی اول ایران مقابل برزیل کسی فکر نمی‌کرد نوجوانان ایران بتوانند حریف قدرتمند خودشان را ببرند. اما این اتفاق افتاد و حالا فوتبالدوستان ایرانی با دیدن نمایش نوجوانان در بازی با برزیل به یک مساله دیگر فکر می‌کنند. به این که نوجوانان ایران بتوانند با تکرار نمایش درخشان‌‌شان مقابل برزیل، انگلیس را هم ببرند و انتقام شکست 6 بر دو تیم ملی مقابل انگلیس را در جام جهانی 2022 بگیرند!

آن شکست تلخ و باورنکردنی در اولین بازی ایران در جام جهانی 2022 رقم خورد و شاگردان کارلوس کی‌روش در آن مسابقه که شرایط سخت و ویژه‌ای هم داشت و با مصدومیت و تعویض علیرضا بیرانوند هم همراه بود یکی از بدترین نتایج تاریخ تیم ملی ایران را گرفتند.

حالا اما با درخشش نوجوانان در مقابل برزیل فوتبالدوستان ایرانی تصور می‌کنند وقت انتقام فرا رسیده است و شاگردان عبدی می‌توانند آن شکست سنگین را جبران کنند.

اما نکته مهم این است که گذاشتن این بارِ سنگین روی دوش نوجوانان می‌تواند کار آنها را سخت‌تر کند. انگلیس بازی اول ایران را دیده و آنالیز کرده است. آنها قطعا سعی می‌کنند مثل برزیلی‌ها در مقابل ایران غافلگیر نشوند و این نشان می‌دهد نوجوانان ما کار سختی در این بازی دارند.

1359