دو ستاره گرانقیمت لیگ انگلیس در راه عربستان

دو ستاره گرانقیمت لیگ انگلیس در راه عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - صیدهای بعدی لیگ عربستان نیز از لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، جیدون سانچو و ریچارلیسون دو مهاجم گرانقیمت فوتبال انگلیس که در سالهای اخیر روند ناموفقی داشته اند، به احتمال فراوان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی راهی فوتبال عربستان می شوند.

نشریه تلگراف گزارش داده است که مقصد احتمالی جیدون سانچو، باشگاه الاتفاق خواهد بود. این بازیکن زمانی با 80 میلیون یورو از دورتموند به منچستریونایتد پیوست اما در سالهای اخیر در سراشیبی قرار داشته و اختلافاتش با تن هاگ باعث شده تا در این فصل کلا کنار گذاشته شود. به نظر می رسد که الاتفاق تنها تیمی باشد که توان پرداخت دستمزد بالای او را داشته باشد و بدین ترتیب این بازیکن می تواند به استیون جرارد و جردن هندرسون ملحق شود.

از سویی ریچارلیسون در یک سال و نیم اخیر به هیچ وجه نتوانسته موفقیت هایش در اورتون را در تاتنهام تکرار کند. این بازیکن به دنبال خروج از تیم لندنی است که به نظر می رسد که الاتحاد محتمل ترین گزینه او باشد. این بازیکن می تواند به زوج کریم بنزما در خط حمله الاتحاد تبدیل شود و در کنار ستارگانی نظیر انگولو کانته بازی کند. به هر صورت به نظر می رسد که عربستانی ها از خرید ستارگان فوتبال دنیا دست نمی کشند و حالا دو ستاره لیگ انگلیس را هدف قرار داده اند.

4125