لیگ برتر والیبال| کام بک مشهدی‌ها برابر مدافع عنوان قهرمانی

لیگ برتر والیبال| کام بک مشهدی‌ها برابر مدافع عنوان قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های نیان الکترونیک خراسان و ایفاسرام اردکان موفق به شکست حریفان خود در هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان شدند.

به گزارش فوتبالی، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران روز یکشنبه 21 آبان با هفت دیدار در شهرهای اردکان، مشهد، رامسر، اسلامشهر، گنبد، رفسنجان و سیرجان پیگیری می‌شود.

در چهارمین دیدار هفته پنجم ایفاسرام اردکان در سالن سالن آیت‌الله خاتمی میزبان شهرداری ارومیه بود و سه بر دو به پیروزی رسید تا به چهارمین برد خود دست یابد.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در دو ست ابتدایی با امتیازات 25 بر 23 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند اما در ست سوم و چهارم این ارومیه‌ای‌ها بودند که نتیجه را 25 بر 17 و 25 بر 22 به نفع خود به پایان رساندند. در ست پنجم ایفاسرام میزبان بازی را به دست گرفته و 15 بر 13 حریف را شکست داد تا دو امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

با این پیروزی ایفاسرام چهار برد و 12 امتیاز به دست آورد و شهرداری ارومیه با یک برد و سه امتیاز همچنان در مقام سیزدهم باقی ماند تا رده‌بندی نهایی هفته پنجم جایگاه دو تیم را مشخص کند.

عباس امانی شهرک نماینده سازمان لیگ، نادر انصاری ناظر فنی و داوری، کیوان عابدزاده داور اول و مرتضی حسن علائی داور دوم این مسابقه بودند.

سالن مهران مشهد هم این هفته شاهد دیداری حساس بین دو تیم نیان الکترونیک و شهداب یزد بود. شهدابی‌ها که عنوان مدافع قهرمانی را یدک می‌کشند، در این مسابقه سه بر دو مغلوب حریف خود شدند.

دو ست نخست این دیدار با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 22 به نفع شهداب به پایان رسید اما در ست سوم تا پنجم نیانی‌ها کام بک کرده و با امتیازات 25 بر 21 ، 25 بر 17 و 15 بر 8 به پیروزی رسیدند تا مسابقه سه بر دو به نفع مشهدی‌ها به پایان برسد.

نیان الکترونیک با کسب این پیروزی دو برد و 6 امتیازی شد و شهداب یزد با سه برد و 9 امتیاز باید در انتظار مشخص شدن رده بندی نهایی تیمش همزمان با پایان مسابقات این هفته باشد.

حسین پورکاشیان و بهروز جعفری به عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر فنی و داوری در این مسابقه ایفای نقش کردند.

محمد عشق‌دوست و حامد آقابراری نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند که به مدت 132 دقیقه طول کشید و 800 تماشاگر داشت. امین نجفی بازیکن نیان الکترونیک تنها کارت زرد این دیدار را دریافت کرد.

2636