عکس؛ بازی کردن مدافع رئال مادرید با دخترش در سانتیاگو برنابئو

عکس؛ بازی کردن مدافع رئال مادرید با دخترش در سانتیاگو برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل والنسیا با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسید تا به تعقیب ژیرونا در صدر جدول لالیگا ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با دبل رودریگو و وینیسیوس و گلی دیگر از دنی کارواخال پیروزی قاطعانه ای را در مقابل والنسیا کسب کرد تا در غیاب جود بلینگام مصدوم، شب درخشانی را داشته باشد. رودریگو با دو گل و دو پاس گل ستاره اصلی میدان بود و بحران گلزنی خود در شروع فصل را به طور کامل به دست فراموشی سپرد.

ادر میلیتائو مدافع برزیلی رئال مادرید که در شروع فصل با مصدومیت شدید رباط صلیبی مواجه شده و در حال ریکاوری است، در پایان بازی به همراه دخترش سسیلیا وارد چمن برنابئو شد و با او کمی بازی کرد. میلیتائو سال گذشته صاحب فرزند شد و حالا دخترش حدودا یک سال و نیم سن دارد. 

پیش بینی می شود که میلیتائو تا اسفند بتواند به ترکیب رئال مادرید برگردد و در دو ماه پایانی تمرینات حضور داشته باشد. مدیران رئال با وجود مصدومیت میلیتائو تصمیم گرفتند که خریدی در پست دفاع میانی نداشته باشند. در غیاب او آنتونیو رودیگر نمایش خوبی در خط دفاعی رئال مادرید داشت و به خوبی در ترکیب آنچلوتی چا افتاد.

4125