رجزخوانی به سبک نورافکن پیش از بازی سپاهان - پرسپولیس

رجزخوانی به سبک نورافکن پیش از بازی سپاهان - پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- امید نورافکن به شکل عجیبی برالی حریف امروز سپاهان خط و نشان کشیده است.

به گزارش فوتبالی، امید نورافکن که به علت آسیب خفیف در مینیسک خارجی پا چندین ماهی می‌شود دور از میادین به کار خود ادامه می‌دهد و از شرایط بازی به دور است در اقدامی عجیب برای پرسپولیس که امروز در نقش جهان به مصاف سپاهان می‌رود خط و نشان کشیده است.

این بازیکن ملی‌پوش که روز قبل با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود پیش‌گویی کرده بود و از گلسازی یا گلزنی میلاد زکی‌پور در بازی پیش روی سپاهان با پرسپولیس خبر داده بود حالا امروز بازهم در رابطه با مسابقه حساس سپاهان – پرسپولیس برای قرمزهای تهرانی رجزخوانی کرده و با استفاده از لفظ پیروزی- نام قبلی باشگاه پرسپولیس- گفته که تیمش دو تا سه گل به پرسپولیس می‌زند!

نورافکن که خودش به عنوان بازیکن استقلال و سپاهان 8 مرتبه در لیگ برتر در برابر پرسپولیس قرار گرفته آمار خوبی را از خود برجای گذاشته است؛ او در این 8 بازی که اتفاقا دوتایش دربی بوده 5 بار موفق به پیروزی شده و تنها یکبار طعم شکست را چشیده است.

با این حال باید تا عصر امروز صبر کنیم و ببینیم نورافکن می‌تواند نقش نوستراداموس را برای سپاهانی ایفا کند یا که اتفاق دیگری در ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران رقم می‌خورد که برخلاف ادعا‌های نورافکن است.

9098